J. ANGIELSKI:
Zadanie 1.
Obejrzyj z rodzicami krótki filmik. Przypomnij sobie nazwy części twarzy poznane
na lekcji. Czy usłyszałeś też inne nazwy? Spróbuj zapamiętać nazwę chociaż
jednej nowej części twarzy. https://www.youtube.com/watch?v=vAeX_-3Wblo
Zadanie 1.
Otwórz książkę, przypomnij sobie nazwy dzikich zwierząt z ostatniej lekcji.
Zadanie 2.
W linku poniżej znajdziesz ćwiczenie. Spróbuj dopasować nazwy zwierząt do postaci na obrazku. Poproś rodzica o przeczytanie polecenia do zadania. https://wordwall.net/pl/resource/787088/angielski/tiger-1-wild-animals
MATEMATYKA:
Temat: Skala na mapach i planach.
Z tej wideolekcji dowiesz się: - co to jest skala, - gdzie wykorzystujemy skalę, - jakie są rodzaje skali, - w jaki sposób zapisujemy informacje dotyczące skali, - co oznaczają zapisy takie jak 1:4 lub 2:1, - co to znaczy, że skala jest pomniejszająca lub powiększająca. https://www.youtube.com/watch?v=u77UY0LQb4U
Ta lekcja przedstawia zastosowanie skali w planach i mapach https://www.youtube.com/watch?v=Z4i1zxav0qU
Po obejrzeniu filmów wykonaj pozostałe zadania z podręcznika strona 58-59.
J. ANGIELSKI:
Zadanie 1.
Aby powtórzyć sobie i utrwalić tworzenie liczby mnogiej od rzeczowników oraz opisywanie przedmiotów za pomocą przymiotników obejrzyjcie poniższy film: https://www.youtube.com/watch?v=oXJ6tpHdxD0
matematyka:
Temat: Zadania tekstowe z zastosowaniem równań.
Z tej wideolekcji dowiesz się: - jak rozwiązywać zadania tekstowe za pomocą równań https://www.youtube.com/watch?v=wcTxjLrX2s4
Po obejrzeniu filmów wykonaj zadania z podręcznika strona 96, 97.
J. ANGIELSKI:
Zadanie 1. Zajrzyj do książki, przypomnij sobie formy nieregularne czasowników.
Przepisz do zeszytu co drugi z nich w formie podstawowej oraz w formie past.
matematyka:
Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych z zastosowaniem równań.
Z tej wideolekcji dowiesz się: - jak rozwiązywać zadania tekstowe za pomocą równań. https://www.youtube.com/watch?v=vWBI5oSlUCQ
Z tej wideolekcji dowiesz się: - jak zapisać w równaniu upływ czasu. https://www.youtube.com/watch?v=lbmPyUMHudc
Po obejrzeniu filmów wykonaj zadania z podręcznika strona 241, 242
Zadanie 1.
Przypomnij sobie nazwy mebli i przedmiotów znajdujących się w Twoim pokoju. Zapisz je na kartce w języku angielskim.
Zadanie 2.
Obejrzyj film, w którym Sophia oprowadza widza po swoim pokoju. Zapisz nazwy przynajmniej 6 obiektów, jakie widzisz w jej filmie używając pełnych zdań, np.:
There is a big, blue bed.
There are some green flowers.
Klasa IV
Zadanie 1.
Aby powtórzyć sobie i utrwalić tworzenie liczby mnogiej od rzeczowników oraz opisywanie przedmiotów za pomocą przymiotników obejrzyjcie poniższy film: https://www.youtube.com/watch?v=oXJ6tpHdxD0
Klasa VII
Zadanie 1.
Przypomnij sobie nazwy mebli i przedmiotów znajdujących się w Twoim pokoju. Zapisz je na kartce w języku angielskim.
Zadanie 2.
Obejrzyj film, w którym Sophia oprowadza widza po swoim pokoju. Zapisz nazwy przynajmniej 6 obiektów, jakie widzisz w jej filmie używając pełnych zdań, np.:
There is a big, blue bed.
There are some green flowers.
Klasa VI
Zadanie 1. Zajrzyj do książki, przypomnij sobie formy nieregularne czasowników.
Przepisz do zeszytu co drugi z nich w formie podstawowej oraz w formie past.
Klasa IV
Zadanie 1.
Przypomnij sobie nazwy mebli i przedmiotów domowych z ostatnich lekcji.
Zajrzyj do książki J
Zadanie 2.
Następnie obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=uGw2aFLry0s
Pomóż dziewczynce umeblować dom. Powtarzaj nazwy mebli i przedmiotów domowych. Spróbuj zapamiętać przynajmniej 3 nowe przedmioty.
Klasa VI
Zadanie 1.
Obejrzyj krótką lekcję. Przypomni ci ona zasady stosowania czasu Present Simple, czyli czasu przeszłego prostego. https://www.youtube.com/watch?v=nBKn8gXIi9Y
Klasa VII
Zadanie 1.
Odwiedź stronę IKEA https://www.ikea.com/pl/pl/rooms/childrens-room/gallery/
i wybierz pokój, który najbardziej ci się podoba. Następnie opisz go w zeszycie w 5-8 zdaniach.
PRZYKŁAD:
There is one bed with a blue blanket.
Zadanie 2.
Wybierz jeden z pokoi i napisz jakie elementy wyposażenia w nim widzisz wykorzystując:
There is … (jeśli to pojedyncza rzecz)
There are …(jeśli rzeczy jest więcej)
PRZYKŁAD:
There is a wardrobe.
There are four chairs.
Klasa 0
Zadanie 1.
Obejrzyj z rodzicami krótki filmik. Przypomnij sobie nazwy części twarzy poznane na lekcji. Czy usłyszałeś też inne nazwy? Spróbuj zapamiętać nazwę chociaż jednej nowej części twarzy. https://www.youtube.com/watch?v=vAeX_-3Wblo
Klasa I
Zadanie 1.
Otwórz książkę, przypomnij sobie nazwy dzikich zwierząt z ostatniej lekcji.
Zadanie 2.
W linku poniżej znajdziesz ćwiczenie. Spróbuj dopasować nazwy zwierząt do postaci na obrazku. Poproś rodzica o przeczytanie polecenia do zadania. https://wordwall.net/pl/resource/787088/angielski/tiger-1-wild-animals
Klasa IV i V
Zadanie 1.
Przypomnijcie sobie odmianę czasownika to be – być słuchając i powtarzając piosenkę ze strony dostępnej pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=RRY4sUOgHVs
Klasa I
Zadanie 1.
Przypomnij sobie nazwy produktów spożywczych z rozdziału 4 w twojej książce.
Zadanie2.
Zajrzyj na stronę w linku poniżej i wykonaj ćwiczenie: https://wordwall.net/resource/842783/tiger-1-unit-4